پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3426
-
الف
+

مهلت ارسال آثار به مسابقه «کتیبه نگاری زندگی در صنایع دستی» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به مسابقه ملی « کتیبه نگاری زندگی روزمره در صنایع دستی» تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به نخستین مسابقه ملی « کتیبه نگاری زندگی روزمره در صنایع دستی» با محوریت گفتار بزرگان، اشعار، احادیث، ضرب المثل ها و دیالوگ فیلم ها تمدید شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، بنا بر استقبال هنرمندان از نخستین مسابقه ملی «کتیبه نگاری زندگی روزمره در صنایع دستی»، معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کل کشور مهلت دریافت آثار این مسابقه را تا ۳۱ تیرماه تمدید می‌کند.

وحید میهن پرست دبیر این مسابقه نیز با اشاره اینکه هدف از این مسابقه ترویج صنایع دستی در زندگی روزمره است، عنوان کرد: مفهوم زندگی روزمره به شیوه های معمول عمل کردن، فکر کردن و احساس کردن افراد و همچنین نحوه صورت گیری معمول امور بر یک پایه روزانه اشاره دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس اهمیت و قابلیت کتیبه نگاری است که معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مسابقه ملی «کتیبه نگاری زندگی روزمره در صنایع دستی» را برگزار می‌کند.

با توجه به اهمیت کتیبه‌های دینی و مذهبی؛ معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی مسابقه جداگانه ای با عنوان «مسابقه ملی کتیبه نگاری دینی» در ماه های آینده برگزار خواهد کرد؛ بنابراین علاقمندان برای شرکت در مسابقه «کتیبه نگاری زندگی روزمره در صنایع دستی» می توانند با موضوعات گفتار بزرگان، اشعار، احادیث، ضرب المثل ها و حتی دیالوگ های فیلم ها؛  تصویرآثار خود را تا ۳۱ تیرماه ۱۳۹۶ ارسال کنند.

لازم به ذکر است، هر هنرمند می توناد دو اثر را در این مسابقه شرکت دهد که در نمایشگاه آثار دریافتی مسابقه در شهریورماه جاری به نمایش گذاشته خواهد شد.

م ه / ا.ا

نظر شما
ارسال نظر